Crazy!

Kvällen/natten var, som rubriken så fint uttrycker, helt crazy!
Sjukt bra sällskap och asmycket folk man kände på Satin. Fick massor av bra kommentarer om mitt inlägg om bröst. Det kommer fler sådana!
Vi hade en otroligt intressant och väldigt värd taxiresa hem, de kan mina kamrater intyga!
Tack alla som bidrog till,om jag vågar säga det, den bästa utgången jag varit med om!
Saknade dock min fru men du var med mentalt ♥

Idag mådde jag lagom bra men tog ändå kragen i hagen och begav mig mot "pulkabacken" med Agnott. Det var skitroligt och sedan åkte vi till stan för att fika, bara hon och jag. Jättemysigt!

Nu är jag så sjukt trött och sliten men ändå måste man ligga i och fixa julskinkan, som jag förövrigt drEglar över! Styla granen med lite kulor och sånt. Sen måste jag slå in ALLA klapar så tomten(som är grannen) har en anledning att ens komma hit.
Hur som haver så har lovet varit skitbra hittils!
Tack!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kul blogg du har Kajsa!!!! Farfar lever upp till sitt nyktra rykte med den fina spritbilden!Många andra fina bilder. Tur att inte jag var med. Vilket jobb att hålla på med en bloggsida. Tänk vad personlig man blir och hur mycket man kan lämna ut! Är det champangen hemma hos mig då du var 15 som grundlagt dina öl-och drinkvanor?? Kramar från Faster Ester

2010-01-02 @ 23:31:53
Postat av: Anna-Karin

Jaha ja, jag trodde att jag skickade en kommentar, men tydligen inte. Farfar var ju fin på sin drinkbild. Mycket annat intressant har jag läst.Hahaha! Ak

2010-01-02 @ 23:40:13
Postat av: kajsi

Hahaa anna-karin!

Det är inte du som ligger till grund för att jag dricker vid 18 års ålder! Och tack för de fina kommentarerna (: Kram på dig faster!

2010-01-03 @ 12:51:55
URL: http://weskajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0