Kaos

Denna kväll har varit rena rama katastorfkvällen hemma hos familjen Helgesson/Osterman.
Först är det skrik och hej och hå mitt under "På spåret" som jag desperat försökte se på. Sen börjar Skavlarn och samma där, tills småbarnen ska sova, och då börjar Melker spy och jag ville bara rymma med Skavlarn till ett fjärran land för att få höra alla gäster prata. (Pensionärsvarning på mig här, jag vet)
Men, efter att ha sett en film och 5 av Melkers pyjamasar hade åkt i tvätten började allt och alla vara överallt kändes det som. Så jag ringde mamma för att fly vad det än var som hände.
Ojojoj, skönt att ligga i sängen nu kan jag lova er.

Ska vakna på en bra sida imorgon i alla fall.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0