weswes mina vänner!

Jahapp, dagen blev död. Jag var död!
Musikallinjen var KÖTT, kommer ha träningsvärk i flera dagar!
Sen kom pappa och hämtade mig för jag skulle vara barnvakt åt mina två småsyskon. Det var otroligt mysigt tills de somnade.. då blev jag ensam men Becki kom till min räddning med kladdkaka och Chess. Det var mys!
Imorgon kära vänner, då bär det av mot erfarenheternas- och kunskapensvärld! Jag, Maja, Matilda och Mamma ska på kryssning för att ha workshop med The Real Group, under samma resa bjuder de på en konsert. Alla är sjukt lyckliga! Alltså jag trodde mamma skulle börja grina när hon ringde och sa att hon hade bokat. Överlycklig.
Det ska bli underbart! Lite drinkar, underbart sällskap och rolig sång.

Nu ska jag somna till Wakey!Wakey! - Broklyn  :)
Vi kommer ha det toppen, jag hoppas ni satsar på detsamma!
Bye suckers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0