I brist på ett liv.

Snodde denna lista från Rebecka som snodde den från Maja som i sin tur snodde den från Blondinbella.
Så nu var det avklarat!


Namn: Kajsa Rebecka Elisabeth Hedberg Helgesson (HERREGUD)
Kallas för: Kajs, Kajsi, Tutti, Tuttfia, Kajjan, Keso... Ah en jävla massa namn i alla fall men ni fattar poängen så.. nu går vi vidare!
Stjärntecken: Tvilling
Höger- eller vänsterhänt: Höger, men vill lära mig att skriva med vänster.. Vore coolt. Jag borde nog lära mig skilja på höger och vänster till att börja med.
Piercingar: Har 5 hål i öronen men använder bara 2. Har haft i naveln och smiley.
Tatueringar: Japps, på ryggen. vill ni veta vad får ni faktiskt ta och fråga.
Längd: Tyå lång.. Jättelång. Mellan tummen och pekfingret, 175 cm.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond. Mega alltså.
Fräknar: Ne men skulle bra gärna vilja ha!
Motto: Inget speciellt. Skit i mottot och var glad istället.
Kär: Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nu under vintern skulle jag vilja gå i ide någonstans där det är riktigt varmt och man kan dricka goda drinkar under happy hour hela dagen lång. Det är min drömplats just nu.
Tycker du att du är attraktiv? HAHAHA seriöst.
Vilket schampo använder du? Öhh.. Typ schampoo, vem bryr sig?
Vilken parfym använder du? DKNY Be Delicious. Min favvo♥
Vad är du rädd för? Typ björnar eller ah... jag vet!! En lama skulle inte heller vara så kul att stöta på under en mysig skogspromenad.
Gillar du att tvätta? Bara man får rena kläder så.. annars är det överskattat.
Gillar du berg- och dalbanor? Skojar du eller hahahahah!!! Garvar som en gris!


Senaste ...
Filmen du hyrde?
Tror det var någon skräckis med maja som vi aldrig såg klart för vi höll på att bajsa ner oss!(minns inte namnet)
Filmen du köpte: Köpa film? vad är det....
Låten du hörde: Chess på svenska som jag för tillfället sitter och skriker till!
Låten du laddade ner: hm.. Regina spektor - poor little rich boy .. tror jag.
Personen du ringde: ÄlsklingsBjörn.
Personen som ringde dig: ÄLSKLINGSBJÖRN!
TV-program du såg: Grey´s Anatomy såklart, vad annars (:
Person du tänkte på: MAJSIIBAJSII


Favorit ...
Låt: Denna är sjukt svår men för tillfället måste jag säga Broklyn med Wakey!Wakey!  Den är awezzzzome! Men han är skitful.
Sak att göra: Skratta. Ja det är typ det.
Sport: Sprot?
Dryck: Tequila!!! Haha sjukt nice!
Kläder: Typ hög kjol linne kofta stumpbyxor.
Film: Denna är svår. Jag passar nog. Sorry.
Bil: Fort ska det gå, sen bryr jag mig inte. JO den måste lukta gott.
Serie: Grey´s Anatomy. Love it!


Har du någonsin ...
Gråtit över en pojke:
Ja. Eller inte bokstavligt talat utan, pga en pojke. HUHU!
Gråtit över en flicka: Ja. Vänskapsproblem är väl något alla har. Här har jag även gjort det bokstavligt.
Ljugit för någon: Ja, men det händer inte så ofta eftersom jag verkligen SUGER på det.
Varit i slagsmål: Ja, bokstavligt talat I, men jag deltog inte :)
Blivit arresterad: Nej jag är ganska fredlig av mig.. haha
Träffat någon från internet IRL: Ja.


Antal ...
Gånger du har varit kär: 2 eller 3 gånger.. Jo 3.
Gånger ditt hjärta brustit: 0 eller jo 1.
Hjärtan brustna pga dig? 2, nej 3 :( shit vilken dålig männiksa jag är!!!! Skäms.
Tjejer du kysst: Pussar faller sig naturligt när det är fest. Party like it's Friday, Everyday!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Några stycken är det ju, både från Eklunda och Karl Johan.
Gånger ditt namn varit i tidningen: Läser inte tidningen men några gånger.


Senaste ...
Boken du läste:
"När livet stannar" grät som bara den!
Personen du fick e-mail av: Mig själv, Skickade ett arbete.
Personen du fick brev av: Handelsbanken.
Personen du fick sms av: Mammisen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår, stor lyxmiddag typ.
Saken du köpte: Oj, om man räknar det sista utdraget på kortet så är de kläderna från HM som skickades idag och i samband med det dras pengarna från kontot. Toppen :)


Vad har du gjort idag? Vaknat hos pappa. Gått till mamma och pluggat hemtentan som skulle varit inne för ganska exakt ett år sedan!
Brukar du svära mycket? Njaa, händer mer än en gång om dagen i alla fall.
När stiger du upp på morgonen? I vanliga fall runt 9 men i nuläget inte innan 11.
Vad har du på dig? Sportis, linne och mjukisar.
Vad ska du göra ikväll? Plugga. Plugga. Plugga.
Vad är du allergisk mot? Tomat och sen har jag lite sminkallergi, får utslag typ.
Var har du ont? Vart har du inte ont skulle varit en bättre fråga.
Använder du hårspray? Om jag lockar håret men inte annars.
Kan du stå på händer? Kan och kan.. alla kan ju om de vill..
Håkan Hellström eller The Ark? Jag avstår gärna båda. De bara skriker onödiga "djupa" texter om allt och ingenting. Ger mig ingenting. Och inte kan de sjunga heller. KULJUL suckers!
Salt eller sött? salt.
Gillar du ketchup? Ja, det är oki.
Är du glad nu? Jovars. Det duger. Jo men jag är glad för det mesta.
Var du glad igår? Ja, det var en happydag.
Vad dansar du till? När jag är alkoholpåverkad, allt. Annars dansar jag aldrig.
Stockholm är ... en stad som man kan åka till. 100 kr tur och retur med shoppingbuss från Örebro. Nu vet ni det.
Göteborg är ... Också en stad. Problemet ligger ju inte hos mig i alla fall.
Kan du sjunga? Just nu, hahaha nej. Imorgon ja!
Spaghetti eller makaroner? Pasta som pasta, vem bryr sig?
Land du vill besöka: De jag inte har varit i.


Sådärja! Nu har jag haft lite roligt... ska fortsätta plugga och skrika lite till Chess på svenska.
Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: klara!

TEQUILA!! fucking awesome :D:D

2010-01-07 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0