I've got dreams, dreams to remember

Pigg och glad sitter jag sedan en timme tillbaka uppe istället för att ligga i sängen. Klockan är ungefär 07.50 och livet leker, börjar inte förns 10.30 så jag ska kolla på nya Grey's och chilla pernilla resten av tiden.
Jag saknar sommaren så myket att jag just nu endast sitter iförd bikini och flippflopp. (Måste låta väldigt konstigt men sånt är livet!)
Vi får se vad dagen har att erbjuda men jag ska avnjuta den genom att spendera lite tid med min boooyvän och skicka in citronlunden som allt för länge har legat och dammat i min plugghög. Sak också lyssna sönder John Mayers nya album!
Nu får ni ha det så fint (:

Björn och jag i Venedig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0