Don't blame the world, you screwed up but your gonna be ok

Förlåt för att jag är tråkig och inte ger er mitt liv på ett silverfat.
Men jag orkar inte.
Jag är helt slut, kaputt, totale... Ja, helt jävla finito!
Studenten känns så långt borta och jag vill bara springa med all mjölksyra i världen för att ha sönder målsnöret innan jag går in i väggen.
Jag är trött. Hela tiden! Kan inte sova ordentligt heller..
Jag är en gnutta irriterad hela tiden och det är inte sån jag är!
För varje sekund som går växer viljan att sätta små pennor som pressar upp ögonen väldigt effektivt för att med minsta möjliga ansträngning kunna hålla sig vakna.
Poängen med allt detta var, förlåt för att jag är tråkig.
Ha en toppen natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0