Bra start!

Nya året har haft en bra början!
Första dagen började fint med avskedsmys för Amanda som åker till L.A imorgon bitti och fortsatte med Avatar och mys med becki. Igår var vi på Filippa Palms sjukt stora-mega-wohoo-20års-fest. Det var roligt må jag säga.

Idag borde jag faktiskt plugga, jag menar hemtentan bara ligger och drar på sig mer damm än vanligt och jag borde verkligen ta tag i det här. MEN.. ny vecka är på väg att rulla in, då blir det plugg, projektarbete och troligen utgång på fredag :) Det kommer nog bli toppen!
Nu ska jag än en gång vända bort blicken från plugghögen utan att ha lyft ett finger och ta mig till Björn istället.
Ja, Allt ordnar sig!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0