You'd never take a walk with me

Asså jag har så mycket musik jag vill dela med mig av! Så mycket som berör mig, men det känns konstigt.
Kanske i framtiden.
Det får ligga på is ett tag tills jag känner att det är värt (:

Jag tänkte berätta om en sak som kanske inte är så rolig men ändå. Som de flesta vet så har jag en lillebror som heter Melker. När han var mindre såg han ut som en farbror, verkligen alltså! Men nu har han utvecklats till en vanlig söt skrattande belåten bebis. Han blir bara tjockare och tjockare för varje dag (: detta är den bästa perioden, runt 4-6 månader :D Han bara skrattar och sjunger!

Tänte att ni skulle få se en bild eftersom det inte är många som sett honom än.


Kommentarer
Postat av: lajsa

åhhh vilken söting, kajza!

han brås på dig, minsann! :)

PUSS

2009-10-02 @ 12:17:23
URL: http://lisaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0