värkande fötter

Efter e heldag i stockholm men Rebacka har både jag och maja otroligt ont i både fötter och kropp.En rejäl shoppingrunda och en jävla promenad från ställe till ställe. Men fint är det ! Men nu ska jag inte klaga på rebecka eftersom hon är as bra på att shoppa och det är jag stolt över att hon är! Men.. dom dom dom.. det var jag som shoppade mest, vilket är ganska otroligt..
Jag köpte precis varenda liten pinal jag hade skrivit upp på min attköpa lista, vilket jag är oerhört stolt över.Så tack rebecka och maja för en toppentur.

kvällen har vi spenderat med Sabina Banck vilket har varit mycket trevligt :) vi har skrattat och roat oss.
Nu måste maja ladda sin mobil!

Night night! ♥

En nöjd kajs går till bedd!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack detsamma för allt my dear! Hahaha ja jag har aldrig sagt att det är roligt att shoppa med mig, bara lärorikt ;) nu ska rebacka som jag tydligen heter ta och pallra mig i säng! puss<3

2009-10-27 @ 23:28:58
URL: http://rebeckabanck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0