Man behöver inte vara en superhjälte

Glädje är en känsla som man verkligen borde uppskatta mer. Jag borde uppskatta den mer. Glädjen man delar med en nära vän eller glädjen man får uppleva i familjen. Glädjen att få älska och bli älskad.
Att vara glad idag är något man ska värdesätta! Imorgon finns chansen att du vaknar upp och är olycklig eller ledsen. Jag känner verkligen att min roll i livet har blivit att vara glad. Jag gillar att skratta och drar mig inte för att garva lite extra när jag själv slänger ur mig ett skämt som inte är kul någonstans. Detta är glädje för mig. Att kunna vara mig själv. Men man måste såklart få unna sig någon "hängaläppdag" sådär ibland också. Jag ska börja uppskatta glädjen i mitt liv, mer än jag gör idag.
Man behöver inte vara en superhjälte för att vara lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0