Helgens äventyr!

Gårdagen kan jag beskriva med ett ord: Fantastisk!
Runt kvällen drog vi oss mot stan för att gå på konsert och titta på Hanna&John med band.
När vi kom dit så hade Lollo nästan spelat klart (förbandsartisten typ) så vi smög in och fick till hennes sista låt höra människans underbara röst. Hon är en fantastisk sångerska!
Sen gick kvällens huvudpersoner på scenen och började spela tillsammans med sina inlånade musiker(: och jag måste bara säga: Hur snyggt är det inte med kontrabas? Helt sjukt vad det lyfter stämningen!
I alla fall så under konsertens gång märkte jag hur rörd jag blev av vart enda ord Hanna sjöng och musiken i helhet!
Fantastiskt! Tack.

Efter konserten åkte vi (jag Maja Paulin Becki & Ante), med Paulin som chafför, mot björkhaga där Louise i Dansklassen höll lite klassfest. Måste säga att det var himla roligt alltså!
Kvällens citat av sara:
Det är skönt att vi är musikare för då gör det inget om man dansar dåligt!
Hon gav musikestet en ny mening haha!

Tack för kvällen mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: paulin

och kvällens stora gåta var: Varför köpte antoni ölFLASKOR?

2009-10-18 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0