But I wear rubber bands round my soul, they keep me from crawling

Sitter här och ska skriva min projektplan och eventuellt lite loggbok (:
Dagen har varit skön! S-blocket var som det brukar. Ensemblen gick as bra kändes det som och därefter sången också. Sen åt jag maja paulin linn och antoni och sen fick vi sällskap av emma :) va hade otroligt trevlig måste jag säga!

Ane Brun kommer till Örebro imorgon och mamma säger att hon bjuder?! Varför tackar jag nej?

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra det som måste göras!

Ville lägga upp den här bilden för jag gillar den! Tycker om tjejen också såklart, du är go!
Amanda Eliasson Hönö 09



Kommentarer
Postat av: Mandypandy

Jag gillar dig med sötis <3

2009-10-11 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0