Tankar om bröst..

Det här med bröst är ett väldigt omtalat ämne i min umgängeskrets.
Stora som små, vi pratar om dem.
Många undrar varför jag opererade mig, många tycker att jag är dum i huvet eller psykisk störd. Jag säger:ta dig brasan eller kör upp en pinne i mumindalen för inte fan har du 4 kg extra som skadar ryggen.
Här kommer ett fint inlägg om just de jobbiga stora/små sakerna som jag och många andra kvinnor lever i symbios med alldeles för länge.

Bröst.
Ja, de bara finns där. Kan vara ett sjukt jobbigt komplex för vissa, för andra är de det bästa med det kvinnliga könet. Man får väl tycka som man vill.
Jag tyckte (innan min operation) att de var jobbiga, gjorde ont i ryggen, jag såg inte fötterna och självklart fanns det en hel del andra fantastiksa anledningar till att operera sig. Därför gjorde jag det. punkt slut, OK!

Jag har tills idag haft för mig att jag har hyfsat små bröst men sen skulle jag pröva den finaste klänningen i Beckis garderob, den gick såklart på i midjan men blev lite för trög när dragkedjan skulle upp vid bysten. Då är frågan.. är 1,2 kg för lite? skulle man tagit bort ännu mer? Hur kul är det?
Jag hade ju såklart tänkt mig att ha klänningen på studenten men där sprack ju den tanken såklart. KUL JUL!

För små bröst som Becki har är j också apjobbigt!
Det finns många som lider av det också.
Enligt Becki så är problemen följande:
Syns inte, ingen klyfta, känner sig osexig, kan bli en besvikelse när man tar av bhn (som gör att de ser större ut), man tycker att det är jobbigt att ha bikini för att de inte anses som attraktivt med små bröst.

Inplantat är ju ett alternativ för de som tycker att de har alldeles för små bröst. Är det värt att operera in plastpåsar med bajs i för att lätta på sitt psykiska problem eller ska man verkligen ta itu med det och börja älska de man har fått istället? Så mycket kan gå fel och jag tycker personligen inte att det är värt att operera in något i kroppen som inte ska vara där. I första hand ska man lära sig att älska sig själv för den man är, tycker man inte att det går så rådfråga läkare. De suger, jag vet men de har faktiskt en hel del bra råd när det gäller bröst!

Killars syn på bröst?
Är storleken viktigt?
Jag tror verkligen inte att en bra kille bryr sig så mycket om bröstens storlek. Killarna oroar sig ju om strleken betyder något för tjejen så de är nog lika osäkra de med. Det finns så himla många vackra tjejer med små bröst och även med stora så jag tror inte det har så stor betydelse. En stark och bra personlighet kombinerat med en positiv utstrålning är det jag tror de letar efter, i alla fall de som söker något seriöst. Livet är hårt.

Detta var lite tankar om bröst och jag fick ur mig det jag ville.
Tack becki för dina tankar om små bröst!
Godnatt♥
(inte mina)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröst är bra i alla storlekar. Det blir aldrig en besvikelse när behån åker av. Don't worry Beckey!

2009-12-19 @ 03:01:34
Postat av: Louise

Det är bra Kajs! Fint och bra skrivet! Haha, nu förstår jag vad du snackade om igår på Satin. Det är inget fel på små bröst! Det är snyggt! Jag önskar till och med jag hade lite mindre.

2009-12-23 @ 11:15:41
Postat av: klara!

alltså Kajsa jag lovade att kommentera så here we go. DU ÄGER & inlägget oxå!

2009-12-23 @ 14:56:03
Postat av: Rebecka

Hahahaha.

Kom förresten på något positivt med små bröst - jag kommer aldrig få hängpattar när jag ammar! :D Haha ÄGER!

2009-12-23 @ 19:10:38
URL: http://rebeckabanck.blogspot.com
Postat av: kajis

Kommer du ju visst få becki, brösten fylls ju med mjölk = blir stora och därefter pösiga och typ en sandpåse utan sand :)

But I love you anyway!

2009-12-23 @ 19:27:52
URL: http://weskajis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nope för sen blir de bra igen, jag tror på gener = mamma har ammat två babys och hon har inga hängande tuttar, awesome! :D

2009-12-25 @ 19:53:33
URL: http://rebeckabanck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0