Såhär i mellandagarna får man faktiskt lov att slösa.

I denna mellandagsrea så stödjer jag faktiskt all shopping.
Jag tycker själv att det är ganska roligt att springa runt och bråka med folk om olika plagg/prylar.
Lat, som jag kände mig efter ett misslyckat försök att ta sig uppåt i landet, bestämde jag mig för att inte åka upp på stan utan kanske göra lite klipp på internet. Kikade lite på HM och Gina. Det fanns en klänning, tro det eller ej, som jag tyckte om väldigt mycket men nej! jag hejdade mig själv och fortsatte kika runt. Då på Monki's hemsida Där jag httade dess som jag täntke be Becki köpa till mig om hon ska till Sabina något nu framöver (:

En liten slappis tröja!

Och såklart, plånboken som jag gick och suktade efter i Stockholm sist men aldrig köpte. FYY på mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hmm det lär dröja ... eller nej kanske inte, Sabina börjar den 4:e så jag åker kanske med då några dagar och kommer när skolan börjar, kan ju titta :)

2009-12-27 @ 00:28:51
URL: http://rebeckabanck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0