FULLT ÖS!

Ojojoj, nu har jag äntligen listat ut vad jag ska köpa för mina sista kronor i plånisen!
Det blir en tequlia på krogen... nedå det blir jelklappar synd nog. Har köpt klart till Björn vilket känns mycket skönt eftersom det är den man alltid har ångest inför, "pojkvänsklappen". Den är inte kul alltså!

Men men hur som haver så ska jag och Becki snart vandra iväg till snyggfanny som fyller 18 stora år idag. De ska ut på krogen men becki och jag tar nog och vandrar hemåt för ett glas vin och lite Sex and the city. Vem vet, vi kanske får värsta rycket och följer med till Frimis. Jaja, vill bara säga att jag är grymt förvånad att folk läser min blogg flitigt fast jag inte skriver så ofta, Keep up the good work! Och jag lovar att bli bättre på mina updates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0